Regulamin Programu Lojalnościowego "Karta Kawosza”
Organizatorem „Programu Lojalnościowego Karta Kawosza” (Program) jest Cukiernia Sowa sp. z o.o., z siedzibą w Bydgoszczy (85-315), przy ul. ks. J. Schulza 3 (Organizator).
W Programie uczestniczą wszystkie sklepy Cukiernia Sowa w Polsce posiadające w swojej ofercie kawę.
Program trwa do odwołania. O terminie zakończenia Programu Organizator powiadomi za pośrednictwem strony internetowej www.cukierniasowa.pl z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem.
Program skierowany jest do wszystkich osób dokonujących w cukierniach uczestniczących w Programie zakupu dowolnej kawy w cenie regularnej.
Promocja nie łączy się z innymi promocjami, które obowiązują w cukierni.
Uczestnik Programu przy zakupie otrzymuje jeden hologram za każdą zakupioną kawę w cenie regularnej. Naklejkę należy nakleić na specjalną kartę do zbierania hologramów wydawaną przez Organizatora.
Uczestnik Programu, w zamian za 7 (siedem) zebranych hologramów otrzyma kawę z oferty standardowej obowiązującej w Cukierni Sowa, w której dokona wymiany karty na kawę. Za ofertę standardową uznaje się wszystkie napoje kawowe wymienione w menu. Kawa wydawana jest po przekazaniu sprzedawcy karty z zebranymi hologramami. Wymaganych 7 (siedem) hologramów może być zebranych na więcej niż jednej karcie.
Promocja nie dotyczy kaw paczkowanych.
Organizator ma prawo odmowy przyjęcia naklejek uszkodzonych lub budzących wątpliwości co do ich autentyczności.
Kawa w zamian za zebrane hologramy wydawana jest w ramach oferty Cukierni Sowa, w której hologramy są wymieniane. Oferty kaw w poszczególnych cukierniach mogą się różnić, a w niektórych dostępna jest wyłącznie ograniczona oferta kawowa. Oferta obowiązująca w danej Cukierni Sowa dostępna jest w cenniku tej cukierni. Kawa w zamian za zebrane hologramy wydawana jest bez ekstra dodatków np. dodatkowego espresso, syropu itp.
Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian regulaminu Programu, z poszanowaniem praw nabytych przez Uczestników Programu. Zmiany regulaminu ogłaszane będą na stronie internetowej www.cukierniasowa.pl i wejdą w życie z dniem ogłoszenia.
Reklamacje i uwagi należy zgłaszać w cukierni lub na adres: sekretariat@cukierniasowa.pl