Dyrektor Handlowy
Bydgoszcz

ul. Ks. J. Schulza 3

Jako polska firma działająca w rozwijającej się i konkurencyjnej branży (mamy własne punkty handlowe oraz sieć punktów franczyzowych), stawiamy na ciągły rozwój, dlatego nieustannie dążymy do spełniania potrzeb naszych klientów i partnerów biznesowych. Chcemy im towarzyszyć w najważniejszych momentach życia. Aby to osiągnąć, potrzebujemy doświadczonego dyrektora, który wesprze pion handlowo-marketingowy oraz Zarząd w realizacji celów strategicznych. Jeśli lubisz ludzi, jesteś ciekawa/y naszego słodko-słonego świata i potrafisz organizować procesy handlowe, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

 

Dyrektor Handlowy

 

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • realizacja strategii handlowej
  • monitorowanie i usprawnianie działań operacyjnych w celu realizacji strategii handlowej
  • tworzenie i monitoring budżetu działu handlowego
  • monitorowanie/analiza trendów rynkowych oraz poziomu sprzedaży i działań konkurencji
  • zarządzanie pracą podległego zespołu sprzedażowego
  • dbanie o sprawne funkcjonowanie działu sprzedaży - wyznaczanie celów
  • koordynacja współpracy pomiędzy działami
  • inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie funkcjonowania sprzedaży i dbałość o spójność i skuteczność narzędzi wspierających sprzedaż
  • harmonijne rozwijanie sieci sprzedaży
  • nadzór nad działaniami marketingowymi
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy oraz zachwycanie
  • klientów nowymi rozwiązaniami

Na czym nam zależy?

  • gotowość do pracy w siedzibie firmy w Bydgoszczy (i na terenie sieci handlowej w Polsce) min. 4 dni w tygodniu
  • m.in. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w dużej firmie handlowej/handlowo-produkcyjnej lub sieci gastronomicznej, w tym kreowanie i realizacji polityki cenowej
  • praktyczna wiedza z zakresu merchandisingu i marketingu handlowego
  • doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu skutecznych zespołów handlowych
  • nastawienie na cele, umiejętność ich wyznaczania oraz nadzór nad ich realizacją
  • zdolności analityczne i negocjacyjne
  • umiejętności komunikacyjne, nastawienie na szukanie rozwiązań
  • dobra znajomość biznesowego języka angielskiego
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office, systemów ERP, oraz POS
  • prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w branży gastronomicznej/kawiarnianej oraz doświadczenie w pracy z systemami franczyzowymi/ajencyjnymi.

 

Co oferujemy?

  • wszelkie niezbędne narzędzia do pracy i samochód służbowy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • wynagrodzenie zasadnicze i system premiowy
  • parking pracowniczy
  • prywatne usługi medyczne
  • szeroki pakiet socjalny (bony upominkowe, talony i zniżki na nasze produkty, ubezpieczenie grupowe, dopłaty do Multisport i OK-System)
  • imprezy i wyjazdy integracyjne
  • nie mamy owocowych czwartków, ale mamy pod ręką nasze własne specjały :)

 

Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, wyślij CV przez nasz formularz już dziś.
Czekamy na Ciebie!

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonych przez  CUKIERNIĘ SOWA Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Schulza 3, 85 – 315 Bydgoszcz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000923230.

Dzisiaj jest sobota 21 grudnia. Imieniny obchodzą: Tomisław, Balbin, Tomasz, Honorat, Festus, Piotr