Jako polska firma działająca w rozwijającej się i konkurencyjnej branży (mamy własne punkty handlowe oraz sieć punktów franczyzowych), stawiamy na ciągły rozwój, dlatego nieustannie dążymy do spełniania potrzeb naszych klientów i partnerów biznesowych. Chcemy im towarzyszyć w najważniejszych momentach życia. Aby to osiągnąć, potrzebujemy doświadczonego dyrektora, który wesprze pion handlowo-marketingowy oraz Zarząd w realizacji celów strategicznych. Jeśli lubisz ludzi, jesteś ciekawa/y naszego słodko-słonego świata i potrafisz organizować procesy handlowe, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Dyrektor Handlowy
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- realizacja strategii handlowej
- monitorowanie i usprawnianie działań operacyjnych w celu realizacji strategii handlowej
- tworzenie i monitoring budżetu działu handlowego
- monitorowanie/analiza trendów rynkowych oraz poziomu sprzedaży i działań konkurencji
- zarządzanie pracą podległego zespołu sprzedażowego
- dbanie o sprawne funkcjonowanie działu sprzedaży - wyznaczanie celów
- koordynacja współpracy pomiędzy działami
- inicjowanie nowych rozwiązań w zakresie funkcjonowania sprzedaży i dbałość o spójność i skuteczność narzędzi wspierających sprzedaż
- harmonijne rozwijanie sieci sprzedaży
- nadzór nad działaniami marketingowymi
- budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy oraz zachwycanie
- klientów nowymi rozwiązaniami
Na czym nam zależy?
- gotowość do pracy w siedzibie firmy w Bydgoszczy (i na terenie sieci handlowej w Polsce) min. 4 dni w tygodniu
- m.in. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w dużej firmie handlowej/handlowo-produkcyjnej lub sieci gastronomicznej, w tym kreowanie i realizacji polityki cenowej
- praktyczna wiedza z zakresu merchandisingu i marketingu handlowego
- doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu skutecznych zespołów handlowych
- nastawienie na cele, umiejętność ich wyznaczania oraz nadzór nad ich realizacją
- zdolności analityczne i negocjacyjne
- umiejętności komunikacyjne, nastawienie na szukanie rozwiązań
- dobra znajomość biznesowego języka angielskiego
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, systemów ERP, oraz POS
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w branży gastronomicznej/kawiarnianej oraz doświadczenie w pracy z systemami franczyzowymi/ajencyjnymi.
Co oferujemy?
- wszelkie niezbędne narzędzia do pracy i samochód służbowy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- wynagrodzenie zasadnicze i system premiowy
- parking pracowniczy
- prywatne usługi medyczne
- szeroki pakiet socjalny (bony upominkowe, talony i zniżki na nasze produkty, ubezpieczenie grupowe, dopłaty do Multisport i OK-System)
- imprezy i wyjazdy integracyjne
- nie mamy owocowych czwartków, ale mamy pod ręką nasze własne specjały :)
Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, wyślij CV przez nasz formularz już dziś.
Czekamy na Ciebie!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonych przez CUKIERNIĘ SOWA Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Schulza 3, 85 – 315 Bydgoszcz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000923230.